2010. február 12., péntek

Karnevál

Tél - Farsang - Fánk - Velence - Karnevál

Farsang - Velence - Karnevál
Ma megint esett a hó, szép volt, de... unom!!! Mit lehet ilyenkor csinálni, mondjuk alkotni, hogy jobb kedvem legyen. Festeni kellene, vagy fánkot sütni, vagy álarcot készíteni. Már festettem egyszer egy karneváli képet 2005-ben ez az (további képeim a della-galleria -ban láthatók), úgy hogy azt most nem. Sütni kellene

  • Szalagos fánkot baracklekvárral,
  • Csörögefánkot narancslekvárral,
  • Túrófánkot banánkrémmel,
  • Rózsafánkot meggylekvárral,
  • Cseh fánkot vagy tarkedlit eperlekvárral,
  • Egérkét málnalekvárral és vanília sodóval,
  • Herőcét fahéjas porcukorral és almaszósszal,
  • Kemencefánkot körte kompóttal és karamell szósszal,
  • Churros-t (spanyol csurgatott fánk) forró csokival,
De ehetnék jojó fánkot is, ez volt gyerekkoromban a kedvencem, de ez nem klasszikus fánk inkább piskótafajta.

De nem festettem, nem sütöttem, csak havat lapátoltam! és csináltam egy álarcot, felkentem egy lehúzható arcpakolást és sikerült egyben lehúzni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts with Thumbnails